Thursday, August 11, 2005

Apa?

SALAH. Apa yang aku lakukan hari ini adalah salah sama sekali. Bertentangan sekali dengan apa yang aku percayai .. apa yang perlu aku amalkan dalam dunia kewartawanan penyiaran ini.

Ini sangat salah!

Aku salah kerana aku membiarkan situasi dikuasai oleh orang lain yang bukan diberi tanggungjawab untuk mengeluarkan story ini.

Aku salah ... kerana aku tidak bersuara .... dan mengeluarkan pendapat ku mengenai story yang aku buat minggu ini.

Aku salah .... kerana aku diam.

Dan aku tidak bangga dengan story yang aku buat minggu ini.

Aku tak bangga masuk Perkeso interview pengarahnya tanpa pengarah tu sedar yang perbualan itu dirakamkan.

Sedangkan yang ingin kami tanyakan adalah soalan straight forward!

apa kejadahnya yang aku buat ni ...

i'm out of here ...

No comments:

Post a Comment