Tuesday, August 09, 2005

Apa?

MATAHARI SAKIT HARI INI. Kesian aku tengok. Merah semacam ... gara gara jerebu kot.

Lepas tu member sepejabat kata .. kalau nak kiamat ... asap akan keluar dari bumi. Dah nak kiamat dah kot .. dak?

Tapi aku tak nak cakap pasal tu lah.

Tadi aku keluar assignment ... mula mula nak buat pasal anak anak terbiar (kebanyakannya anak anak pelacur dan penagih di lorong haji taib) tetapi bila pi recce ada perayaan orang cina plak kat sana ... so kami ke klcc nak tinjau pengemis kanak kanak myanmar ... bohinga ke apa benda tah ... itu assignment ina.

so masa dok jalan jalan dari parking lot dekat masjid tu ... kita orang lalu lah kat taman klcc tu.

sakit mata ... bukan kerana jerebu sebab tengok couple yang bersidai kat situ.

eh i held no grudge pada orang yang bercouple. sebab aku pun ada boyfriend juga. stock kalau jalan mesti pegang tangan.

tapi ... rasa macam sakit mata bila kita pegi mana mana taman rekreasi je kat kl atau shah alam ni, couple berpeluk pelukan ... ada yang siap bercumbuan dan berciuman.

sakit jiwa beb.

kalau orang cina ke india ke .. tak apa lah. walaupun kurang manis ... tapi .... mungkin boleh terima lagi lah. tapi ...kebanyakannya melayu beb.

kalau yang dah pakai baju sendat dan seluar ketat ... tu aku boleh terima lagi lah. sebab pemikiran mungkin dah kebarat .... tak ada hal lah.

penampilan menggambarkan peribadi. sedikit sebanyak kenyataan itu berpengaruh.

yang banyak aku tengok bersidai semua awek pakai tudung. dengan balak mereka sekali lah.

berpelukkan ... lentok kat bahu ... tangan balak meraba kat peha.

Aku mengucap panjang.

aku bukan baik sangat ... tapi aku pun masih tahu lah batas batas susila timur tu macam mana.

so ... aku pun atas hasutan kameraman aku memutuskan untuk melakukan assignment itu.

so kami pun tinjau lah ... habis satu taman kat klcc tu kami round. cari ... mangsa yang nak kena maki dalam tv lah.

dalam pada abang kameraman tu sibuk ambik gambar ... aku dan member sorang lagi pegi main kat taman permainan kat situ. nak jadi kanak kanak riang balik lah. alah ... biasalah ... masa kecik dulu mana ada permainan macam tu.

so seronok nak main gelongsor kat situ ... tiba tiba ternampak satu couple dalam tunnel tempat permainan budak budak tu.

balak tengah baring kat tunnel ... yang perempuan tah buat apa tapi bila sedar kitaorang ada kat situ kelam kabut bangun. si balak masih baring je ....

aku perhati je .... sampai lah lelaki tu bangun dan lawan balik pandangan sinis aku.

wah ... dah buat maksiat kat tempat terbuka ... ada guts pulak nak pandang aku, nampak sangat tak tahu MALU.

nampak sangat budak budak hari ni dah tak ada perasaan malu.

kalau tak malu bertempat tak apa ... tapi dah sah sah buat perkara salah tapi masih tak tahu malu.

astaga .... aku cupa mengucap dalam hati.

nak je aku kata ... kalau nak sangat pegilah tempah hotel .... tak pun pegi tandas awam. tertutup sikit. tak lah orang muntah bila dah kantoi terbonjol batang tengah keras! aku memang panas sangat lah!

bermula dari budaya bercumbu dekat taman ni lah ... terjadinya benda benda serius lepas tu.

lepas ni dah pandai dah kat bawah tangga ... kat dalam semak ... semuanya demi stolen moment. nafsu sesaat. bila dah bunting esok ... nangis ...

kalau dapat balak nak kahwin ... alhamdullilah ... biarpun anak luar nikah tapi ada juga bapak kan? tapi ... kalau dah balak pun setakat nak sedap je .. Ha? apa cerita? tak pikir panjang .... buang je lah.

senang je kan? buang kat longkang ... dalam toilet bowl ... depan rumah orang .... loji .... parking lot ... macam sampah pulak baby tu.

so semua .... kepada adik adik yang baru merasa perasaan teruja untuk di peluk dan dimanja dan dibelai dan chemistry yang lainnya dalam dunia hubungan cinta ni .... belajar belajar lah apa itu erti malu. kerana MALU ini akan menyelamatkan maruah dan harga diri ... dan juga boleh menghalang anda dari melakukan DOSA BESAR. berzina tu memang dah dosa besarlah... TAPI MENGGUGURKAN KANDUNGAN itu adalah dosa yang lebih besar .....

SESAL DULU PENDAPATAN DEK ... MALU DULU PENDAPATAN .... SESAL KEMUDIAN TIADA BERGUNA ... MALU KEMUDIAN BAIK BUNUH DIRI JE.

No comments:

Post a Comment