Tuesday, November 18, 2008

Esok, hari penentuan. screening mahsuri. berdebar gak jantung aku ni. tapi ... kuatkan lah jugak semangat. entah apa lah panel nak tanya esok. mudah mudahan je lah aku dapat jawab. tak dapat jawab diam je lah.

rasa nak muntah pun ada. rasa lega pun ada. macam macam rasa lah. yang penting, dah sampai peringkat screening. lepas ni, apa perubahan pun ubah sekali. kalau kena reject pun puas hati sebab dapat edit balik. senang citer. daripada dok mengedit berulang kali tapi tak ada kata putus.

penat dah aku dengan mahsuri ni.

bulan ni, genap setahun semenjak aku involve dengan projek keramat ni.

tak nak lah lagi aku bua doku epik period. terima kasih je lah. jera aku!!!!

*jera - lebih kurang "cukup cukuplah sudah" eh .. ya kah .. cuba kalau ada member member sabah kalau boleh translate jera dengan lebih tepat lagi ...

No comments:

Post a Comment