Wednesday, October 29, 2008

Wohooo ....

Alhamdullilah. Akhirnya perjuangan ku menyiapkan SKRIP Mahsuri berakhir juga. Minggu lalu, final block was revised by Jaya (HOFC AESB). Warga Langit Terbuka pun dah di transfer ke DG. Beban bahu kiri dah terlepas, beban bahu kanan pun dah kurang sikit dah .... tinggal tunggu the judgement day - kemungkinan pada 5 November ini.

I need a break. I really do.

Hence I'm going to squeeze myself a little holiday before the year ends. Aku tahu, ini bukanlah masa yang sesuai untuk aku pergi bercuti - tetapi aku tidak boleh terus berada disini jika aku tidak berfungsi. Ianya hanya akan memburukkan lagi keadaan yang sedia ada.

But - it's still in planning. Knowing me - once the inspirational cord struck ... I can be up and about, running around like I'm the only person on this earth who know how to do work. LOL (erm ... that is the short of Laugh Out Loud).

I have silent readers obviously. :) Thank you all ... for stopping by ... and reading. Thanks so much. ;)

amz.

2 comments:

  1. bagilah saya baca skrip tu, mahsuri ni best...

    ReplyDelete
  2. hehehehe .... nanti lah .. dah siap esok saya bagi baca ... sekarang ni tengah amend mengamend lagi.

    ReplyDelete