Monday, August 06, 2007


Buat aku Tersenyum

Aku ada sebab untuk tersenyum hari ini. Entahlah. Semenjak pertelingkahan yang tercetus beberapa bulan lalu, akhirnya aku menarik nafas lega ... langkah pertama sudah diambil untuk mereka kembali berdamai,

Untuk mereka kembali bersatu dalam satu produksi memang sukar untuk aku impikan. Apatah lagi sekarang masing masing dah ada baby masing masing. Tapi .... untuk mereka kembali menjadi kawan semula, itu amat aku harapkan berlaku.

Mereka sama sama mencipta nama .. sama-sama terkenal ... sama-sama membesar dalam industri ... sama-sama mendapat kegemilangan ... sama-sama mendapat hasil dan pulangan lumayan ... dan aku dapat berharap mereka akan kembali bersama sebagai teman dan gembira bersama sebagai teman.

Walaupun harapan aku ni tinggi melangit ... tapi ... aku sangat berharap ia akan jadi realiti.

Langkah pertama sudah diambil ... dan hari ini ... aku tersenyum gembira.

Bukan itu saja sebab aku tersenyum, akhirnya .. seorang teman memberitahu ... Expose have hits the 100 target. That makes me the happiest person alive today. And I am glad.

Terima kasih Tuhan ... kerana senyuman ini. Terima kasih.

Just for a tease ... here's some of my pics dari Afrika Selatan. Just got back 2 weeks ago. And getting bigger by the day.

Happy teusday all. My favourite day of all! hehehehe ....


Which way to go? Cape Point

District 6 - Cape Town

Madiba Statue di Water Front, Cape Town - Baru lepas shopping ria

1 comment:

  1. cadang mahu ke afrika jun tahun depan. ada apa-apa nasihat?

    ReplyDelete