Friday, February 17, 2006

Well, dah ada kat tempat kerja baru, bebannya baru terasa semenjak dua tiga hari ni. Sesuai dengan jawatan dan tanggungjawab baru, beban yang aku pikul sekarang pun bertambah berat.

Tapi tak kisah lah .. janji hati senang. Untuk first episode bongkar, kena kerja keras sikit, biasalah pilot. kena buat cantik. Apatah lagi topik yang dicover adalah topik kegemaran aku DADAH. So semangat sikit nak buat keje.

Untuk episode ke dua, keudaralah episode gam. Banyaklah episode yang best best.

Mungkin ramai orang akan bandingkan Bongkar dengan siasat. Tapi percayalah, jauh beza. Langit dan bumi bezanya.

Pendekatan yang amat berlainan dari siasat.

Apapun, walaupun aku penat, tapi hati aku tenang. Dan senang. Mungkin sebab aku dapat kerja semula dengan mentor aku ZRA.

Oklah. Editing aku tak habis lagi. Bila bila aku update lagi lah blog ni.

No comments:

Post a Comment